Det årlige servicetjek

Du kender det måske... Bilen er tanket og du har pakket tasken - klar til at køre på arbejde, besøge familien eller til træning. Alt burde være klar, og alligevel er der en lampe i instrumentbrættet, der lyser, bremsen hviner, og du ser den lille rustplet ved døren... 

Det ville være nemmere, hvis det hele bare kørte, men i stedet bliver du mindet om de ting, der trænger til et nærmere eftersyn. Måske var det alligevel en god idé at få foretaget det servicetjek - det tager jo i virkeligheden ikke så længe eller koster alverden, omvendt giver det den tryghed og samarbejdsvillighed, som du har brug for i hverdagen. Du har bare ikke fået det gjort...

Servicetjek til teamet

I CoastZone arbejder vi ikke med biler, men med mennesker - og her er tilfældet fuldstændig det samme. Behovet for servicetjek er der - hvert år. Det tager ikke lang tid, og det koster ikke så meget, men det giver en stor tryghed, samarbejdsvillighed og motivation, som tydeligt mærkes i samarbejdet og i sidste ende ses på virksomhedens bundlinje.

Som leder, arbejdsgiver og kollega forventer vi, at alle performer hver dag og er klar til nye opgaver, deadlines og mål. Men performance kræver benzin og vedligeholdelse. Så servicetjek gælder ikke kun bilen - det er også en betingelse for optimal performance i dit team.

Faglige indspark og praktisk læring

Som servicetjek tilbyder vi forskellige rammer, der tager udgangspunkt i High Performance Team tankegangen. Vi foreslår f.eks. at indlede med et motiverende foredrag efterfulgt af praktiske teamøvelser, der leder til gode erfaringer. Vi afslutter med refleksion og actionpunkter, hvor vi bringer læringspunkterne helt tæt på jeres hverdag og fordrer positiv adfærd og optimering af performance.

Programforslag

Kl. 08.30-09.30 
Velkomst og High Performance Team foredrag
Kl. 09.30-11.30
Praktiske teamøvelser
Kl. 11.30-12.30
Refleksion og actionpunkter

Online nu eller sammen senere på året

Servicetjek af teamet er en aktiv fællesoplevelse, der bringer ny inspiration til dig og dine kollegaer. Samtidig bringer det jer tættere på hinanden. Det tager ikke mere end en formiddag eller en eftermiddag. Lige nu kan vi mødes online eller fysisk i små teams. I kan også vælge at booke tid til servicetjek af hele afdelingen eller virksomheden, når de nuværende restriktioner lempes. I en god dialog finder vi frem til det indhold og den ramme, der matcher jeres specifikke udfordringer og muligheder. Måske skal fokus være på kommunikation, samarbejde, adfærd, drivkraft, sprog, værdier eller kultur. Book jeres servicetjek allerede i dag eller kontakt os for uforpligtende rådgivning.

Thomas Liebe

Senior Consultant

Læs også

Vi hjælper dig på vej

Instagram icon
Linkedin icon
Youtube icon